19. aug. 2023

Sensommerfest i Kanalbyen

Vi holder Sensommerfest i Kanalbyen, lørdag den 19. august 2023 kl. 12.00 - 16.00.

Kære beboer i Kanalbyen

Bydelsforeningen inviterer til sensommerfest

Lørdag den 19. august 2023 kl. 12.00 - 16.00

Der er spændende indslag på programmet langs Frederiks Promenaden, hvor vi kan være samlet som naboer og fylde Promenaden med hygge, lækker forplejning og musik.

Pølsekutteren samt isvognen fra Gelato står for forplejningen.

Der vil være øl, vand, vin og kaffe. Medbring gerne egen kop og glas.

Duoen Mig og Anders sætter de musikalske toner.

Det vil være muligt at snuse til pilefletningens kunst sammen med Ulla og afprøve dine færdigheder på et SUP-board i Frederiks Kanal under Martin, East Coast Surfers' kyndige vejledning. Idet der er begrænsede pladser til disse to aktiviteter, tildeles pladserne efter først til mølle princippet.

Bylivsudvalget glæder sig til at tage godt imod dig/jer, og vi håber på en fantastisk eftermiddag sammen.

Tilmelding senest den 1. august på tilmelding@bydelsforeningen.dk – venligst opgiv navn/navne, adresse samt tilkendegiv, om du/I ønsker at deltage i pilefletning og/eller SUP-board i Frederiks Kanal.

Det er gratis at deltage

Se hele programmet i pdf.